Forum www.3rok.fora.pl Strona G│ˇwna www.3rok.fora.pl
III rok NSP UMK Toru˝
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

pozdrowionka

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.3rok.fora.pl Strona G│ˇwna -> Og│oszenia StaroÂciny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 686
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 14:25, 10 Kwi 2014    Temat postu: pozdrowionka

oki
[link widoczny dla zalogowanych]
01.10 r.
Z chwil─ů pojawi┼é mi si─Ö jeszcze stan zapalny, bo paluch ko┼éo paznokcia od wewn─Ötrznej strony zaczerwieni┼é si─Ö, ma┼éo tego, na paznokie─ç zacz─Ö┼éo mi narasta─ç tzw \dzikie mi─Ösko\.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzi─Öki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Piszcie [link widoczny dla zalogowanych] Zesp├│┼é cie┼Ťni kana┼éu nadgarstka - jest to zesp├│┼é objaw├│w spowodowanych uciskiem nerwu w kanale nadgarstka.
mnie te┼╝ Dzi┼Ť odbieram po po┼éudniu wynik i wszystko b─Öd─Ö wiedzia┼éa, a mo┼╝e prawie wszystko. pewno nowy d┼éug Dodam jeszcze, ┼╝e dwa razy pi┼Ťci┼éa mi si─Ö z nosa krew bez wyra┼║nej przyczyny... Ciagle cos jest do zrobienia [link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam Naprawdę- zero bólu. tak do chodzenia :> Najpiękniejsze jest niewidzialne dla oczu... Caly czas sie ucze i zdobywam nowe wiadomosci. moze KTOS Sie NA Tym zna ..I MI POMOze !!! dziewczyny a na co wam ginekolog przepisał ten lek?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
sex oto jest lek , do rana .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pani Asia pracuje w Piekarach ┼Ül─ůskich w znanym tam Studio Urody Q1o, kto┼Ť zreszt─ů ju┼╝ tu kiedy┼Ť o nim pisa┼é i o tej drugiej fryzjerce.
[link widoczny dla zalogowanych]

Badaniem potwierdzaj─ůcym diagnoz─Ö wst─Öpna jest badanie EMG - przewodnictwa nerwowego w obr─Öbie nerwu po┼Ťrodkowego na poziomie nadgarstka.Pomocnym mo┼╝e by─ç te┼╝ badanie USG kana┼éu nadgarstka.
[link widoczny dla zalogowanych]
ale jak zjem jedno dziennie to chyba nie jest za duzo,co? Kurcze um├│wi┼éam sie na ┼Ťrod─Ö...:/...opinie s─ů podzielone..z czego jestes nie zadowolona??
Za mało danych.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zebrali┼Ťmy si─Ö, pojechali┼Ťmy do szpitala na Inflanckiej w W-wie po czym szanowny Pan Dr zbada┼é mnie, stwierdzi┼é,┼╝e por├│d ju┼╝ si─Ö zacz─ů┼é i....da┼é mi karteczk─Ö z adresami szpitali, bo nie mieli wolnej sali!!!!!!!!!! [link widoczny dla zalogowanych] Tylko wzrost si─Ö liczy?
Moim problemem jest te┼╝ depresja lub rys depresyjny (jak zwa┼é tak zwa┼é). Chcia┼éam wr├│ci─ç do swojego naturalnego koloru, ale ta ca┼éa dekoloryzacja nie wchodzi w gr─Ö a nie chc─Ö czeka─ç a┼╝ mi moje w┼éosy odrosn─ů! W tle tej reklama leci piosenka?? jedynym wyj┼Ťciem z sytuacji jest chyba nauczenie si─Ö cieniowania w┼éos├│w we w┼éasnym zakresie... codzienne lewatywy, mam ju┼╝ dwie za sob─ů i nie jest tak x┼ée, napewno lepiej ni┼╝ my┼Ťla┼éam, a to jest wa┼╝na sprawa, wie─çc moze przez to mia┼éas te wypryski. [link widoczny dla zalogowanych]
Gra┼é w Titanicu narzeczonego Ross, teraz w ┼Ťwi─Öta na dw├│jce lecia┼éa Cleopatra, wcieli┼é si─Ö w rol─Ö Marka Antoniusza. Kilka dni temu uderzy┼éem sie w palca, by┼éo to raczej pukniecie delikatne kt├│re wcale nie bola┼éo. no wlasnie, wszyscy juz tam s─ů.. w kazdym razie zesp├│┼é cie┼Ťni nadgarstka, czy jakkolwiek to sie nazywa NIE OBJAWIA SIE DRETWIENIEM MALEGO PALCA. S─ä GORSZE RZECZY ;3 Wy preferujecie rolki ja rower. pozdrowionka
[link widoczny dla zalogowanych]
Bardzo przyjazny salon fryzjerski, profesjonalni styli┼Ťci, kt├│rzy potrafi─ů wys┼éucha─ç ale i rozs─ůdnie doradzi─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W chwili obecnej bol─ů mnie obie d┼éonie ...
[link widoczny dla zalogowanych]
Okazuje si─Ö, ┼╝e istnieje! Kobitki Drogie
[link widoczny dla zalogowanych]
nucccccciaa kawę odstawisz sama, ja za pierwszym razem wypilam w pierwszy dzień, chyba nawet w drugi a późźniej robiło mi się niedobrze od samego zapachu kawy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Oczywiscie RH+ i To tylko milosc nie ma ladniejszej piosenki o milosci
Wcale sie nie dziwie bo wszyscy z zapa┼éem oczekuj─ů ostatniego tomu, pewnie tez nie chce ┼╝eby jej nazwisko kojazono z tylko jedn─ů ksi─ůzk─ů...mo┼╝e napisze inna histori─Ö?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

no ─çwicz─Ö dalej, dzisiaj Chodakowska turbospaanie,ale mi da┼éa wycisk. [link widoczny dla zalogowanych] Wiem, ┼╝e nie tylko ma┼éolaty cierpi─ů na bulimi─Ö.
Pelno tego na Allegro efekty zadowalaj─ůce. Jestem ciekaw, czy piaskowanie to usunie, a mo┼╝e wybielanie. mam nadzieje ze lekarz zobaczy i nie powie ze nie. Caluje Cie mocno wszedzie! [link widoczny dla zalogowanych]
I daj nam Panie Bo┼╝e, ┼╝eby wszystkie stare prukwy na staro┼Ť─ç mia┼éy chocia┼╝ po┼éow─Ö klasy pani Tyszkiewicz fajnie si─Ö zestarza┼éa, z wdzi─Ökiem. Czesc dziewczyny! Czyta┼éam, ┼╝e z zeli jednofazowych dziewczyny polecaj─ů alessandro s─ů drogie ale podobno rewelacyjne. Zaraz po zdjeciu aparatu masz RTG i bywa┼éo, ┼╝e niekt├│rym osobom wk┼éadano nog─Ö w gips... a czemu go teraz nie szkolisz a tak powaznie to on pracuje teraz??? str. Dlatego trzeba by─ç bardzo ostroznym
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Idziesz i kurde nic po za cyckami nie wida─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
9)DJ Virus - Masterz Of Bass (Blutonium Boy Hardstyle Mix)
Nie s─ůdz─Ö by pisakowanie by┼éo refundowane przez NFZ- to moim zdaniem by┼éaby juz fanaberia, poniewa┼╝ brakuje kasy na inne wa┼╝niejsze zabiegi.
polecam zesp├│┼é Premium z Rudy ┼Ül─ůskiej, graj─ů od 15 lat a wesela z ich udzia┼éem s─ů extra

JE┼ÜLI KTO┼Ü NIE ZDECYDUJE SI─ś NA ZAKUP SZAMPON├ôW I INNYCH WYMIENIONYCH PRZEZE MNIE RZECZY -- RADZ─ś CHOCIA┼╗ SKORZYSTA─ć Z OLEJKU..BARDZO POPRAWIA STAN W┼üOS├ôW..
[link widoczny dla zalogowanych]
Jesli bol─ů was inne stawy i marzn─ů wam r─Öce przy byle zimnie - idzcie do szpitala dermatologicznego albo reumatologicznego. Zajrza┼éam na nasz stary topik, bo...
witam,chcia┼éam zapyta─ç o jako┼Ť─ç ┼╝eli firmy ever shine w┼éa┼Ťnie zalupi┼éam kilka i zdarza mi si─Ö ┼╝e od strony sk├│rek podchodzi powietrze mimo i┼╝ przy nak┼éadaniu ┼╝elu sk├│rki nie s─ů dotkni─Öte,nie mam poj─Öcia co z tymi ┼╝elami
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
u mnie raczej nie bylo smiesznie.
[link widoczny dla zalogowanych]

mam nadzieję że mój zapał nie osłabnie. [link widoczny dla zalogowanych] Z rozmiaru niepelne B przeszlam na pelne C.
no tez tak robilam.. Ale ostatnio zacz─Ö┼éam nosic loki, bo pomy┼Ťla┼éam sobie, ┼╝e skoro je mam to niech juz b─Öd─ů . a przy drugim porodzie to siostra na dyzurze sie usmiala ze mnie.bole ktore mialam to wcale nie byly bole.brzuch mi sie tylko stawial to stad wiedzialam ze mam skurcz.no i jak tak patrzylam na zegar na scianie i mniej wiecej odliczalam czas miedzy skurczami(a byl juz wieczor) to zachcialo mi sie tak bardzo spac,wskazowki zegara dodatkowo dzialaly nasennie.akurat weszla pielegniarka a ja do niej czy moge sie zdrzemnac(byla juz na sali porodowej!).najpierw sie zdziwila,potem zapytala ktory to porod a jak powiedzialam ze drugi to zapytala czy ja aby napewno przyszlam rodzic czy to juz czas.ale jak wyjasnilam o co chodzi to sie smiala jak nakrecona Krzywej. zdradze Wam sekret....mam to za soba [link widoczny dla zalogowanych]
Fatalnie mierzy t─Ötno. Nie bola┼é mnie brzuch, nie by┼éo takiego parcia...ale, wczoraj mnie troch─Ö przegoni┼éo w ci─ůgu dnia wi─Öc robi┼éam lewatyw─Ö na w miar─Ö bezkupie. dzisiej lepiej bo jest bardziej bogatsze jedzonko. ok 30 z┼é - bardzo mi┼ée Panie, mnie czesa┼éa Pani Kasia, dok┼éadnie wypyta┼éa mnie o co dok┼éadnie mi chodzi i wszystko zrobi┼éa tak jak chcia┼éam i nie przesadzi┼éa ze swoimi wizjami jak robi─ů to niekt├│rzy fryzjerzy; Przykro mi. Ech tak czytam o bromergon-ie i si─Ö boj─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
co robicie zeby ta wode potrzymac w sobie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.3rok.fora.pl Strona G│ˇwna -> Og│oszenia StaroÂciny Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin